پسر باس...
نفرین بر عاشقی
NO LOVE
پسر باس...

 

 

 

 

 

 

 

 پسر باس به عشقش بگه دختری که قراره زن من بشه بدونه気持ち、表情、顔文字 のデコメ絵文字 ♥...

 

من فرق دارم... تو جمع باید پیش من بشینی整理 のデコメ絵文字...!

 

همکارمه ،همکلاسیمه ، دوست پسر دوستمه ، داداشیمه ، رانندمه ، سگمه ، از اینا نداریم ، تو

 

فقط منو میشناسی..表情 気持ち 顔文字 のデコメ絵文字

 

تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده جلو چشمات تیکه پارش میکنم整理 のデコメ絵文字 ، ولی رسیدیم خونه با

 

توام

 

کار دارم... نمیخواد وقتی قرار داریم خودتو واسم بزک بوزک کنی゜*かわいい*。 のデコメ絵文字،موقعی که انتخابت میکردم

 

کور

 

نبودم دیدم خوشگلی.. گوشیت پسوورد داره ؟ هررررری به درد من نمیخوری...整理 のデコメ絵文字

 

ما حریم شخصی نداریم ، من از همه چیت باخبرم...

 

وقتی میگم با فلان دوستت نگرد بار دوم نمیشنوی ، میری با همون دوستت منم فراموش

 

میکنی...顔文字〓 のデコメ絵文字

 

زنگ زدم گوشیت سایلنت بود نشنیدی ؟ خودتم سایلنت شو دیگه゜*かわいい*。 のデコメ絵文字... ساپورت بپوشی عین بند

 

کفش گره ت میزنم بهم... 顔文字、かわいい、むんく のデコメ絵文字

 

دوستم خوشمزه بازی واست در اورد نمیخندی.. 表情 気持ち 顔文字 のデコメ絵文字

 

سخته بامن بودن نه ؟ عوضش تو منطقه ی من آزادانه بچرخ グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字خوشحال باش いろいろ〓 のデコメ絵文字زندگی کن

 

هیچ

 

کفتاری سمتت نمیاد.. 整理 のデコメ絵文字

 

یه شیر پشتته ... افتادد ؟؟؟؟すな のデコメ絵文字

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ نوشته شده در دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:, ساعت 16:57 توسط zahra :


Design By : Bia2skin.ir


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 9133
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1